Αύξηση Βάρους

Θεωρείτε από πολλούς ως πρακτική αρκετά ευκολότερη σε σχέση με τη μείωση βάρους. Στην πραγματικότητα με την αύξηση βάρους η προσπάθεια του διαιτώμενου είναι αρκετά απαιτητική καθώς χρειάζεται ένα ακριβές και εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής για να πετύχει την αύξηση της μυϊκής του μάζας και καλαισθητικής εικόνας του σώματος του και όχι την αύξηση της λιπώδης μάζας, εκτός αν απαιτείται σε περιπτώσεις νευρικής ανορεξίας ή υπερβολικά χαμηλού βάρους.

Το κλειδί για την επίτευξη της επιθυμητής μυϊκής μάζας είναι να τηρείτε μια καλά ισορροπημένη διατροφή και να προπονείστε κατάλληλα. Μια δίαιτα για αύξηση βάρους πρέπει να δίνει έμφαση στην ποσότητα και την ποιότητα της τροφής, όπως ακριβώς και μια δίαιτα για απώλεια βάρους. Εάν συνδυάσετε καλές συνήθειες διατροφής (όπως την προσθήκη θρεπτικών ενεργειακά πυκνών γευμάτων και σνακ και τον εμπλουτισμό των ιδεών σας και συνταγών στην κουζίνα με εξυπνότερες επιλογές) και άσκησης, το σώμα σας θα ανταποκριθεί με αύξηση της μυϊκής του μάζας.

Καλέστε στο

Στείλτε email στο

Βρείτε μας

Όταν μιλάμε για αύξηση βάρους…

Προτιμούμε την αύξηση της μυϊκής μάζας που πάντα πετυχαίνετε σε συνδυασμό με τακτική σωματική δραστηριότητα

“Κρίνεται απαραίτητη η συνέπεια και η πειθαρχία καθώς η διαδικασία αύξηση βάρους με τον σωστό τρόπο και κατ’ επέκταση της μυϊκής μάζας αποτελεί μια χρονοβόρα διαδικασία. Με την καθοδήγησή μας, μπορούμε να πετύχουμε την αλλαγή της εικόνας σας!”

Συχνές Ερωτήσεις

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε πιθανές ερωτήσεις
που μπορεί να έχετε πριν την πρώτη σας επίσκεψη!

Εξαρτάται πάντα από τις ατομικές ανάγκες και το καθημερινό πρόγραμμα του κάθε ασθενούς. Θα διερευνήσουμε τις διατροφικές συνήθειες σας, τον αναμενόμενο στόχο σας και τις ειδικές ανάγκες σας όπως η ηλικία, το φύλο, ο βαθμός δραστηριότητας και οι ιατρικοί παράγοντες. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, θα προτείνουμε ένα εξατομικευμένο διατροφολογικό πλάνο, που περιλαμβάνει τις κατάλληλες ποσότητες τροφίμων και τα κατάλληλα χρονικά διαστήματα για τον καθένα.

Το ιδανικό βάρος είναι μια τιμή που καθορίζεται από διάφορους παράγοντες (ηλικία, φύλο, ύψος, σωματική σύνθεση και γενική υγεία) οπότε δε μπορεί να προσδιοριστεί χωρίς τις απαραίτητες πληροφορίες. Σε γενικές γραμμές, η μέση τιμή του εύρους φυσιολογικού ΔΜΣ (δείκτη μάζας σώματος) είναι το 21,7 και ως δεδομένο το ύψος σας, χρησιμοποιώντας τον τύπο ΔΜΣ= βάρος/ ύψος2 μπορούμε να βρούμε το ιδανικό σας βάρος χωρίς όμως να προσδιορίσουμε τις υπόλοιπες παραμέτρους. Μια ισορροπημένη διατροφή από έναν πιστοποιημένο διαιτολόγο, συστηματική σωματική δραστηριότητα και φυσιολογικός ύπνος, τα αποτελέσματα δε θα αργήσουν να επέλθουν.

Για να ξεκινήσετε μια διατροφική παρέμβαση με έναν διαιτολόγο πρέπει: Αρχικά να έχετε έναν στόχο και ένα κίνητρο για να σας ωθήσει στην επιτυχία. Έχοντας στο μυαλό μας το κίνητρο βαδίζουμε προς την επίτευξη του στόχου με πειθαρχία και συνέπεια. Αυτό σίγουρα θα μας βοηθήσει να έχουμε μια σταθερή πορεία προς την αλλαγή συνηθειών και μια επιτυχημένη διατροφική προσέγγιση!

Πρακτικά,

  • Καλό είναι να έχουμε κάποιες αιματολογικές και ορμονικές εξετάσεις του τελευταίου εξαμήνου.
  • Να είμαστε ευαισθητοποιημένοι όσον αφορά το ιατρικό μας ιστορικό.
  • Να γνωρίζουμε ποιες είναι οι διατροφικές μας συνήθειες, οι προτιμήσεις και οι απέχθειες μας στο φαγητό.
  • Να είμαστε ανοιχτοί και ειλικρινείς
  • Να είμαστε διαθέσιμοι για συστηματική παρακολούθηση της προόδου μας

Το μέγεθος απώλεια βάρους ποικίλει ανάλογα τον μεταβολισμό του κάθε ατόμου, το ιατρικό ιστορικό και το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (WHO) η ιδανική απώλεια βάρους σε εβδομαδιαία βάση κυμαίνεται στο 1% του συνολικού σωματικού βάρους, άρα στον 1 μήνα η απώλεια βάρους μπορεί να βρίσκεται κοντά στο 4% του συνολικού βάρους (Για παράδειγμα: Ένας άντρας βάρους 80kg μπορεί να έχει φυσιολογική απώλεια βάρους σε 1 μήνα τα 3,2kg)

Ωστόσο, ενδείκνυται το 70% της απώλειας βάρους να είναι λίπος.

Η συχνότητα των επισκέψεων καθορίζεται από την προσωπική προτίμηση του κάθε πελάτη, τους διατροφικούς στόχους, την παρακολούθηση που χρειάζεται και την συχνότητα αλλαγής των πλάνων διατροφής. Οι επισκέψεις μπορούν να γίνονται ανά βδομάδα, δύο φορές τον μήνα ή και μια φορά τον μήνα.
Η 1η επίσκεψη διαρκεί 45’-60’ καθώς γίνεται λήψη ατομικού ιστορικού (ιατρικό και διατροφικό), ανάλυση σύσταση σώματος, καταγραφή ανάκλησης 24ώρου και διατροφική εκπαίδευση. Οι επαναληπτικές επισκέψεις διαρκούν 30’ και ελέγχουμε την πρόοδο, συζητάμε τους προβληματισμούς μας και βρίσκουμε λύσεις που ταιριάζουν στον καθένα μας χωριστά. Διαμορφώνουμε την εικόνα που έχουμε για την ανταπόκριση του σώματος μας στο εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής μας ενημερώνοντάς το συνεχώς για να πετύχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Σκοπός του γραφείου είναι να δημιουργήσουμε έναν νέο υγιεινό τρόπο ζωής χωρίς στερήσεις, αισθήματα δυσφορίας και πείνας. Τα προγράμματα διατροφής είναι σχεδιασμένα στα μέτρα σας για να καλύπτεται την συνιστώμενη δόση θρεπτικών συστατικών που χρειάζεστε και ταυτόχρονα να πετύχετε όσο πιο άμεσα τον προσωπικό σας στόχο.

Τις μέρες προσαρμογής στο νέο πλάνο διατροφής ίσως να μην αισθάνεστε πλήρης κατά την ολοκλήρωση του γεύματος, αλλά αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Με την τήρηση των γευμάτων και των οδηγιών μας η επίτευξη του στόχου σας δεν θα είναι “βουνό”.

Η απάντηση είναι, όχι. Εφόσον βρίσκεσαι σε ένα οικογενειακό περιβάλλον είναι απόλυτα κατανοητό και χρησιμοποιώντας αγνά τρόφιμα μπορούμε να πετύχουμε ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής για όλη την οικογένεια. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση στην οποία μπορεί να χρειάζεται αποφυγή κάποιων συγκεκριμένων τροφίμων λόγω κλινικής πάθησης.

Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας